És la tramitació necessària per inscriure's o fer un canvi de domicili en el padró municipal d'habitants de Vallirana, en els següents supòsits:
Nota: fer un canvi de domicili o una alta nova al padró municipal d’habitants no implica el canvi de domicili fiscal ni de la seva adreça a les bases de dades d’altres organismes públics.
Per tramitar l’alta al padró de forma telemàtica, cal adjuntar tota la documentació necessària degudament complimentada a través d’aquest enllaç.
LA DOCUMENTACIÓ S'HA D'ADJUNTAR EN FORMAT PDF. NO S'ADMETEN FOTOGRAFIES.
https://www.vallirana.cat/serveis-i-tramits/tramits-i-gestions/instancia-generica.html
Si vostè ja està donat d’alta i precisa volant d’empadronament, el pot demanar a:
https://www.seu-e.cat/ca/web/vallirana/govern-obert-i-transparencia/serveis-i-tramits/tramits/cataleg-de-tramits-i-procediments
Per tal de facilitar-li el volant col·lectiu, cal que tinguin els consentiments de cessió de dades signats.
En cas que no sigui així, empleni els documents 7 i/o 8 i adjunti'ls a la seva petició (doc. 8 - Consentiment expedició volants o certificats col·lectius - menors i/o doc. 7 - Consentiment expedició volants o certificats col·lectius - majors d'edat).
Telemàticament:
Cal presentar la mateixa documentació que si es realitza de forma presencial (indicada a l’apartat “Documentació necessària”)
Si el tràmit el fan més persones que la que signa la sol·licitud, cal adjuntar les autoritzacions de totes les persones majors d’edat a fer el tràmit en el seu nom. (Doc. 2 - Delegació tràmit empadronament).
Es procedirà a revisar tota la documentació aportada i a obrir un expedient d’alta.
Aquest tràmit no és immediat.
Presencialment:
Amb cita prèvia a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) - 93 683 08 10.
Per aquest canal, en el cas de no assistir totes les persones majors d’edat que fan l'alta o el canvi de domicili, cal aportar l’autorització per a fer el tràmit en el seu nom. (Doc. 2 - Delegació tràmit empadronament).
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona física major d'edat que estigui en els supòsits indicats a l'inici d’aquesta pàgina.
Quan es pot fer?
S'ha de fer quan es produeixi algun dels supòsits relacionats a l'inici d’aquesta pàgina.
Documentació d'identitat de totes les persones que han de fer el tràmit:
Documentació justificativa de l'habitatge:
Altra documentació:
En el cas de persones menors d’edat:
En el cas de separació o divorci:
Documentació necessària per l’alta per naixement
Tota la documentació relacionada anteriorment aplicable a menors d’edat.
Doc. 1 - Alta al padró municipal i Doc. 3 - Autorització progenitor.
EN EL CAS DE FER EL TRÀMIT DE MANERA TELEMÀTICA, LA DOCUMENTACIÓ HA D'ESTAR EN FORMAT PDF.