Vallirana tindrà una Oficina Municipal d’Informació i Atenció a Consumidors i Usuaris

Dimecres, 10 d’abril de 2013
L’acte d’inauguració és divendres, 19 d’abril, a les 18 h, a la Sala de Plens 10/04/2013. Aquest mes d’abril s’inaugura a Vallirana el nou servei municipal d’atenció i defensa dels consumidors. Una iniciativa impulsada des de l’Ajuntament que oferirà als consumidors orientació i assessorament sobre els seus drets; gestió i resolució de queixes, reclamacions o denúncies; mediació en conflictes (consumidor-empresa); promoció de formació i assessorament del sector comercial i de serveis del municipi en l’àmbit dels drets de les persones consumidores; i accions d’inspecció de consum del comerç minorista per tal de verificar el compliment de la normativa de consum.

Aquest servei estarà ubicat a l’edifici de Promoció Econòmica, Pg. dels Horts, 6 (1r pis) i l’horari d’atenció als consumidors serà els dijous, de 9.30 a 14.30 h i de 16 a 18.30 h (amb cita prèvia).

L’acte d’inauguració de la nova Oficina Municipal d’Informació i Atenció als Consumidors i Usuaris (OMIC) és el 19 d’abril, a les 18 h, a la Sala de Plens. L’acte comptarà amb la presència de l’alcaldessa de Vallirana, Eva Martínez, el regidor de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Jordi Milà, i el diputat de l’Àrea d’Atenció a les persones de la Diputació de Barcelona, Josep Oliva.

Seguidament, s’impartirà la xerrada “Drets i deures dels consumidors” a càrrec dels tècnics en Consum de la Diputació de Barcelona.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 16:59