Nou document per a optimitzar i millorar el flux d’informació entre entitats i Ajuntament
17/04/2018. S’ha editat un document nou perquè les entitats que vulguin organitzar activitats al municipi puguin fer-ne la sol·licitud a l’Ajuntament de forma que s’optimitzi i es millori l’intercanvi d’informació entre els sol·licitants i els tècnics municipals que hi estan afectats. Aquest document és efectiu des d’avui i caldrà adjuntar-lo a les instàncies de sol·licitud d’organització d’activitats. Es tracta d’una fitxa en què els organitzadors de l’activitat podran indicar les seves necessitats, sol·licitar material, especificar horaris i altres dades sobre l'esdeveniment. El document incorpora l'ANNEX 1 o l'ANNEX 2 segons si l'activitat es realitza en equipament municipal o privat o si tindrà lloc a la via pública. Aquest document s'ha d'ajuntar a la instància genèrica corresponent i realitzar l'entrada a través de la seu electrònica o al registre d'entrada de l'Ajuntament de Vallirana (OAC), com fins ara. Teniu adjunta la fitxa de sol·licitud.