Sessió informativa sobre facturació i signatura electrònica

Divendres, 7 de juliol de 2017
Adreçada a comerços i pimes 07/07/2017. La Regidoria d’Ocupació, Comerç, Empresa, Consum i Turisme organitza per al 14 de juliol de 14.30 a 16.30 una sessió informativa sobre la facturació i la signatura electrònica. Cal tenir present que aquests dos requisits són d’aplicació imprescindible per ser proveïdor de l’Administració Pública.

La formació està adreçada a comerços i pimes, i es farà a les aules de Promoció Econòmica. Amb aquesta sessió des de l’Ajuntament es vol aclarir tots els aspectes que cal tenir en compte en aquest procés d’implantació del sistema de facturació electrònica. I es fa davant la obligatorietat de complir amb la Llei 25/2013, de 27 de desembre, d’impuls de la factura electrònica i creació del registre comptable de factures en el sector públic, tots els proveïdors que hagin de lliurar béns o prestar serveis a l’Administració Pública.

Per poder assistir-hi és imprescindible confirmar assistència amb antelació i es pot fer tant per telèfon al 93 683 2262 com per correu electrònic a l’adreça vlrn.sol@vallirana.cat
Darrera actualització: 26.11.2018 | 17:32