Servei gratuït d’orientació i assessorament per les clàusules sòl

Dijous, 26 de gener de 2017
Cal demanar cita prèvia a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) 26/01/2017. Davant la nova normativa sobre clàusules sòl, i a l’espera que l’Agència Catalana de Consum estableixi un protocol d’actuació de les OMIC a les consultes dels consumidors, l’Ajuntament de Vallirana s’avança i posa en marxa un nou servei d’orientació i assessorament, gratuït per als ciutadans, per reclamar a les entitats bancàries les quantitats indegudament pagades.

Des de l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor s’examinarà el contracte hipotecari per tal de determinar l’existència de clàusula sòl i es posarà a l’abast del ciutadà un formulari de reclamació per dirigir al servei d’atenció al client del seu banc.

Un cop rebuda la resposta per part de l’entitat bancària o transcorregut el termini perquè aquesta doni resposta, s’informarà al consumidor dels termes de la proposta i de les actuacions que poden dur a terme per defensar els seus drets.

Per tal de ser atesos pel personal de l’OMIC, caldrà demanar cita prèvia i en el moment de la visita caldrà portar l’escriptura de préstec hipotecari i altres documents que puguin haver variat el contracte inicial, així com la resposta donada per l’entitat bancària.

Oficina Municipal d’Informació al Consumidor
Ajuntament de Vallirana
Passeig dels Horts, 6
Correu electrònic: consum@vallirana.cat

Horaris:
Dimarts de 9.30 a 14.30 h i dijous de 9.30 a 14.30 h i de 16 a 18.30 h
Per a més informació i per demanar cita prèvia, truqueu al telèfon:
93 683 22 62

Darrera actualització: 26.11.2018 | 17:30