Saps què és? Com el pots sol·licitar? Com contactar-hi?
Aquest matí l’alcaldessa Eva Martínez i la regidora de Consum Raquel García, han conegut de primera mà el nou procediment de mediació del Servei Públic de Consum de Vallirana. A les dependències que hi ha a la Casa Mestre s’ha pogut conèixer les peculiaritats del servei i també les principals reclamacions que es reben.
Amb la voluntat d’informar la ciutadania i donar a conèixer encara més el servei, s’han acordat diferents accions comunicatives per fer des de l’Ajuntament amb informació específica i consells sobre les principals reclamacions relacionades amb el consum.
En el document adjunt podeu consultar tot el procediment de mediació, així com un esquema de tot el procés. Aquesta informació també la podeu trobar a la secció del Servei de Consum d’aquest web.
Recordeu que el Servei Públic de Consum de Vallirana està ubicat a l’espai Casa Mestres, al carrer Major 178. Cal demanar prèviament cita, ho podeu fer al telèfon 93.683.22.62 i el correu electrònic: vlrn.consum@vallirana.cat.