Presentat l’estudi on es manifesten els hàbits de compra i consum dels valliranencs

Dilluns, 19 d’octubre de 2015
Valoració, freqüència, despesa i diferents aspectes d’acció de compra 19/10/15. El passat dijous 15 d’octubre, a la Sala de Plens de l’Ajuntament, es van presentar els resultats d’un estudi d’anàlisi de la realitat comercial del municipi, amb l’objectiu de dissenyar un pla estratègic d’actuació per als propers anys, que reculli tant actuacions de l’Ajuntament com dels operadors comercials.

L’acte va estar presentat per l’alcaldessa de Vallirana, Eva Martínez, i va comptar amb la presència del diputat de Comerç de la Diputació de Barcelona, Isaac Albert; la regidora d’Ocupació, Comerç, Empresa, Consum i Turisme, Nuria Ruiz; la representant de l’Institut Opinòmetre, responsable de l’estudi, Marta Luque, i el secretari de la Unió de Botiguers de Vallirana, José Luis González.

La primera fase d’anàlisi de la demanda comercial fa èmfasi en els hàbits de compra i consum dels valliranencs i valliranenques. Mitjançant enquestes telefòniques (300 entrevistes als veïns dels diferents nuclis) i enquestes a peu de carrer (210 en total), s’han recollit, entre d’altres, aspectes referits a la compra de diversos productes, a la valoració del comerç del municipi, a la freqüència i despesa mitjana i a aspectes relacionats amb l’acció de comprar.

En acabar la presentació, els assistents van poder resoldre alguns dels seus dubtes i intercanviar opinions.

El vídeo de la notícia i els resultats de l’estudi es poden consultar en els diferents enllaços adjunts.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 17:22