Oficina d’Atenció a l’Empresa

Divendres, 9 de desembre de 2016
Es va signar el contracte del servei de suport a aquesta oficina 09/12/2016. Des de la Regidoria d’Ocupació, Comerç, Empresa, Consum i Turisme es posa a disposició de la ciutadania, empreses, comerços i entitats locals, una oficina d’atenció que té com a finalitat l’oferiment de suport en la creació, acompanyament i consolidació del teixit empresarial local, mitjançant actuacions de sensibilització, informació i assessorament i formació.

Per oferir aquest servei es va signar un contracte de suport a l’Oficina d’Atenció a l’Empresa amb Gestión Integral SCCL. L’acte de la signatura del contracte es va fer el divendres 2 de desembre a la Sala de Plens amb presència de l’alcaldessa Eva Martínez, del regidor d’Urbanisme, Jordi Urrea, de la regidora d’Ocupació, Comerç, Empresa, Consum i Turisme, Núria Ruiz, de la secretària de l’Ajuntament, Maria Cacharro, de la coordinadora de Promoció Econòmica, Anna Bosquet i d’Antonio Jesús Ortiz, de Gestión Integral SCCL.

Aquesta Oficina d’Atenció a l’Empresa treballa en 3 línies com són l’emprenedoria (suport i consolidació d’empreses), les empreses i comerços (acompanyament per millorar i enfortir la viabilitat de les empreses del municipi), i entitats sense afany de lucre.

En el cas de l’emprenedoria les línies de suport són:
• Avaluació de la viabilitat dels projectes d’emprenedoria rebuts i emissió de certificacions
• Suport en els tràmits administratius per a la constitució d’empreses
• Assessorament en la millora del model de negoci i la proposta de valor
• Promoció de l’emprenedoria de l’economia social i cooperativa
• Realització de formació i/o sensibilització en emprenedoria

En les empreses i comerços:
• Suport a la consolidació i creixement d’empreses
• Assessorament en les diferents àrees de l’empresa: laboral, econòmic, financer, legal, qualitat mediambiental, recursos humans i producció.
• Assessorament en la sistematització de processos vinculats a la millora comercial i noves oportunitats de negoci.
• Assessorament en les situacions associades a les empreses familiar i successions.
• Assessorament individualitzat al comerç
• Disseny de plans de formació segons les necessitats detectades
• Informació en l’àmbit jurídic i derivació a professionals

En les entitats sense afany de lucre:
• Suport en els tràmits administratius per a la constitució de les entitats
• Suport a la gestió de recursos humans de les entitats
• Suport a la gestió de la fiscalitat de les entitats

Per a més informació sobre aquesta Oficina d’Atenció a l’Empresa, contacteu amb Promoció Econòmica (Passatge dels Horts, 6 - Mòduls Aparcament Central - Tel. 93 683 22 62 - sol@vallirana.cat)
Darrera actualització: 26.11.2018 | 17:27