Correspon a contractació de persones desocupades (L1) i a nous projectes d’autoocupació (L2). Sol·licituds fins al 30 de setembre
Si fa uns dies es va obrir el termini de sol·licituds per a la línia 3 de Subvenció per a la Reactivació Econòmica i Social de Vallirana: Foment de l’Ocupació i de l’Activitat Econòmica, ara ja s’ha obert el termini per a les línies 1 i 2.
La línia 1 correspon a Foment de contractacions laborals a persones desocupades, mentre que la línia 2 a foment de nous projectes d’autoocupació. Com en el cas de la línia 1, les sol·licituds es poden presentar fins al 30 de setembre.
Amb aquesta edició s’arriba la desena convocatòria de les subvencions del Foment de l’Ocupació i de l’Activitat Econòmica de Vallirana.
Adjuntem la documentació necessària per poder presentar les sol·licituds: