Nou Servei Públic de Consum

Dimecres, 28 d’agost de 2019

A partir del 2 de setembre. Cal demanar cita prèvia

28/8/2019. Dilluns 2 de setembre s’inicia el nou Servei Públic de Consum, que oferirà a la ciutadania orientació i assessorament sobre els drets del consumidor; suport en la gestió i en la resolució de queixes, reclamacions i renúncies; mediació en conflictes de consum, i orientació jurídica en les relacions de consum. Aquest servei substitueix l'anterior Oficina Municipal d'Informació al Consum (OMIC) i compta amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona. L’oficina estarà ubicada al Passeig dels Horts número 6 i atendrà els dilluns, dimarts i dijous. Cal demanar cita prèvia a través del telèfon de l’Ajuntament (OAC) 93 683 08 10 o enviant un correu electrònic a vlrn.oac@vallirana.cat Horari del Servei Públic de Consum: Dilluns, de 10 a 15 h Dimarts, de 10 a 15 h Dijous, de 12.30 a 15 h i de 16.30 a 19 h L’últim dijous de mes, de 10.30 h a 12.30 - Serveis d’Atenció Jurídica en Consum

Darrera actualització: 30.01.2020 | 10:28