Més de 300 participants a la Pedalada de Festa Major

Dimecres, 21 de setembre de 2011
La Pedalada Popular BTT de Festa Major, enguany batejada com a Kàrstika, organitzada pel Club Ciclista Pinxo Vallirana, va convocar més de 300 participants. La cursa oferia 2 recorreguts, els guanyadors en cadascun van ser César Castaño en la cursa curta, i Marcos Romero, en la llarga.

Cal destacar la nombrosa presència de participants locals, així com la diversitat de corredors arribats d’altres localitats, alguns vinguts des d’Andorra.

La Pedalada va formar part de l’àmplia matinal de Festa Major que va tenir com a escenari principal el Parc Central.

La celebració va cloure amb el lliurament de premis que va comptar amb la presència de l’alcaldessa de Vallirana, Eva Martínez, i del regidor d’Esports i Cultura, Joan Manel Arrabal.

Els pòdiums dels guanyadors són els següents:

Cursa curta: 1r César Castaño, 2n Joan Romero, 3r Àlex Pérez.
Cursa llarga: 1r Marcos Romero, 2n Xavier Pou, 3r Francisco García.

Teniu més informació en el vídeo de Vallirana TV dedicat als actes esportius de Festa Major. Adjuntem l’enllaç.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 16:39