L’OMIC de Vallirana, inaugurada

Dilluns, 22 d’abril de 2013
Està ubicada a l’edifici de Promoció Econòmica, i l’horari d’atenció als consumidors és els dijous, de 9.30 a 14.30 i de 16 a 18.30 h (amb cita prèvia). 22/04/2013. Divendres es va inaugurar, a la Sala de Plens, l’Oficina Municipal d’Informació i Atenció als Consumidors i Usuaris de Vallirana (OMIC), en un acte encapçalat per l’alcaldessa de Vallirana, Eva Martínez; el regidor de Promoció Econòmica, Comerç i Turisme, Jordi Milà; i el diputat de l’Àrea d’Atenció a les persones de la Diputació de Barcelona, Josep Oliva.

Es tracta d’una iniciativa que, segons l’alcaldessa i el regidor, és de gran utilitat per a la ciutadania, especialment en temps de crisi, ja que assessora sobre els drets i deures del consumidor; en la gestió i resolució de queixes, reclamacions o denúncies i, d’altra banda, en l’assessorament del sector comercial.

L’acte va finalitzar amb la xerrada “Drets i deures dels consumidors”, a càrrec de la Tècnica de Consum de la Diputació de Barcelona, Núria Vega.

Per a aquells que necessitin informació o assessorament sobre consum, l’OMIC està ubicada a l’edifici de Promoció Econòmica, Pg. dels Horts, 6 (1r pis) i l’horari d’atenció als consumidors és els dijous, de 9.30 a 14.30 h i de 16 a 18.30 h (amb cita prèvia).


En breu podreu veure a Vallirana TV el vídeo de la inauguració d'aquest servei i un altre vídeo sobre els principals drets i deures del consumidor. www.vallirana.tv
Darrera actualització: 26.11.2018 | 16:59