L’expedient pel canvi de gestió tributària en el ple

Dimecres, 13 de febrer de 2013
En sessió extraordinària celebrada ahir 12 de febrer 13/02/2013. El ple municipal va aprovar amb els vots favorables de l’Equip de Govern, l’abstenció dels regidors del PP i els vots contraris dels regidors de CiU, la proposta d’Alcaldia referent a la resolució de l’expedient iniciat per l’Ajuntament per declarar nul el contracte que hi havia amb l’empresa que gestionava els tributs municipals. Cal recordar que l’actual Equip de Govern va acordar traspassar la gestió tributària a la Diputació de Barcelona.

La proposta es va aprovar en el ple extraordinari celebrat el 12 de febrer on també es van tractar altres temes que tot seguit es detallen amb els resultats de les votacions.

El punt 2 era l’aprovació de modificació de crèdit 1/2013, que va ser aprovada amb els vots favorables de l’Equip de Govern i el PP, mentre que els regidors de CiU hi van votar en contra.

El punt 3 era l’aprovació de col·laboració per a la gestió mancomunada del servei d’atenció domiciliària entre el Patronat Comarcal de Serveis a la Persona del Baix Llobregat i diferents municipis de menys de 20.000 habitants de la comarca als anys 2013-2017. El punt es va aprovar per unanimitat.

El quart punt va ser l’aprovació de la modificació de l’ordenança reguladora de l’administració electrònica de Vallirana, que va comptar amb els vots favorables de tots els regidors.

També es va aprovar per unanimitat el darrer punt de la sessió, l’aprovació dels plans de prevenció de les urbanitzacions (PPU).
Darrera actualització: 26.11.2018 | 16:59