Horari especial per lliurar la nova targeta electrònica de la deixalleria

Dijous, 27 de gener de 2011
Atès que, a partir de l’1 de febrer, entra en vigor la nova targeta electrònica per poder fer ús de la deixalleria, i pensant en els usuaris que tenen dificultat a poder-la sol•licitar en l’horari habitual, aquest cap de setmana es podrà fer la sol•licitud en un horari especial a les dependències de Medi Ambient. En concret, dissabte 29 de gener, de 10 a 14 h i de 16 a 20 h, i el diumenge 30 de gener de 10 a 14 h. Durant aquests dies tots els ciutadans han rebut una carta del regidor de Medi Ambient, Salvador Pi, on s’exposava el nou funcionament de la deixalleria amb la incorporació de la targeta electrònica (podeu consultar la carta en l’enllaç adjunt).

Aquesta nova targeta serà imprescindible per fer ús de la deixalleria i substitueix l’actual butlletí d’usuari.

La targeta electrònica es lliura en el moment que se’n fa la sol•licitud a les dependències municipals de Medi Ambient, passeig dels Horts, 6, primera planta, tel. 93 683 36 05, en l’horari habitual d’atenció al públic: de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30 h, i els dijous també de 16.30 a 19 h.

Només cal omplir el formulari de sol•licitud (també es pot consultar en aquesta pàgina) i portar l’últim rebut de les escombraries.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 16:38