Gran increment de l’ús dels serveis gratuïts de recollida a domicili

Dimarts, 18 de juny de 2019

Tant per a la poda com per als voluminosos

18/06/2019. Fa uns dies informàvem de l’augment d’atenció administrativa per a les demandes de recollida gratuïta a domicili, una mesura en gran part provocada per l’important increment de l’ús del servei. En els 5 primers mesos de l’any ja s’han fet 4.555 serveis de recollida (3.314 de posa i 1.241 de voluminosos) quan en el mateix període del 2018 van ser 2.886., 1.669 recollides més en el període gener-maig. Recollida de poda En el cas de la poda, s’han fet fins a final de maig 3.314 recollides davant les 2.051 que s’havien fet el 2018 en el mateix període. Un increment de 1.263 en només 5 mesos. El 2018 es va tancar amb un total de 6.840 recollides. Només en el mes de maig s’han fet 854 recollides confirmant la tendència a l’increment de serveis. Pel que fa a barris, els que més en fan ús són El Lledoner amb 567 recollides, La Solana amb 423 i la Selva Negra amb 312. Però la dada que acaba de confirmar aquest creixement és el nombre de nous usuaris. El 2019 hi ha hagut 270 altes, i el 2018 en tot l’any se’n van sumar 812. Recollida de voluminosos La recollida gratuïta a domicili de voluminosos també ha experimentat un creixement important. Els primers 5 mesos del 2019 s’han fet 1.241 serveis davant els 835 que s’havien fet el 2018. L’any passat es va tancar amb un total de 2.505 recollides. Els barris que més han utilitzat aquest servei el 2019 són el Centre Urbà amb 204 recollides, La Solana amb 195 i la Selva Negra amb 135. Un servei gratuït i a domicili Pel que fa al canal que s’utilitza per sol·licitar el servei, el més emprat és el telèfon amb 2581 trucades aquest any, seguit del WhatsApp amb 1.857 missatges, i el menys utilitzat és el correu electrònic amb 249 correus. Cal recordar que aquests serveis gratuïts i a domicili es poden sol·licitar per telèfon (número gratuït 900 168 167), per correu electrònic (vlrn.recollides@vallirana.cat) o per whatsapp (628 137 576). L’horari d’atenció és de 8 a 14 h.

Darrera actualització: 30.01.2020 | 10:04