Es presenten les conclusions del workshop internacional “Paisatges contemporanis al Baix Llobregat”

Dilluns, 15 de maig de 2017
L’estudi proposa estratègies de millora a les urbanitzacions 15/5/2017. Vallirana va acollir la presentació de les conclusions del workshop internacional “Paisatges contemporanis al Baix Llobregat”, de l’Observatori de la Urbanització de la Universitat Autònoma de Barcelona. Un acte que va servir per a conèixer el creixement exponencial de les urbanitzacions amb el pas dels anys, les seves problemàtiques i algunes estratègies de millora.
La presentació va anar a càrrec del coordinador del Màster en Intervenció i Gestió del Paisatge i del Patrimoni de la UAB, Francesc Muñoz, i de la presidenta del centre d’estudis comarcal, Conxita Sánchez.

Segons els estudis realitzats, actualment les urbanitzacions tenen dèficits d’espai públic, de connectivitat i d’accessibilitat, i aquest estudi proposa estratègies urbanes de qualitat per poder gaudir del territori de les urbanitzacions a peu, redissenyant els espais públics i l’entorn natural.

L’acte va comptar amb la presència de l’alcaldessa de Vallirana, Eva Martínez, diversos regidors de l’equip de govern, Enrique Giráldez, del grup de Ciutadans i Àlia Kirchner, d’ERC.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 17:31