Enquesta de valoració a l’Ajuntament

Dimarts, 9 de maig de 2017
L’objectiu és la millora contínua en el servei d’atenció ciutadana 9/05/2017. Aquest matí s’ha instal·lat a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà de la Casa de la Vila i a la dels mòduls dels Serveis Tècnics municipals un sistema de participació per a conèixer de manera ràpida i senzilla el grau de satisfacció de la ciutadania després de realitzar qualsevol tràmit a l’Ajuntament. Una iniciativa que s’emmarca dins l’objectiu de l’Equip de Govern de treballar per a la millora contínua pel que fa als serveis i a l’atenció ciutadana.

Aquesta novetat ve de la mà de Happy Costumer Box, l’empresa guanyadora del primer premi de la tercera edició del projecte Vallirana Emprèn.

Totes les respostes es registraran a temps real i es lliuraran periòdicament als responsables de l’Ajuntament.

L’Ajuntament de Vallirana celebra poder treballar amb una empresa que ha nascut fruit del projecte Vallirana Emprèn i per a Happy Costumer Box és una oportunitat de creixement, després d’una experiència molt positiva.

Aquest sistema de valoració està disponible.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 17:31