El ple aprova el contracte de la gestió del servei de neteja viària i recollida de residus

Divendres, 28 de maig de 2021

També unes bases de reactivació econòmica per a empreses i autònoms, i una modificació de crèdit de quasi tres milions d’euros

Ahir dijous, 27 de maig, es va celebrar la sessió del ple ordinari corresponent al mes de maig, amb un total de 17 punts. Tres dels quals es van incloure a l’ordre del dia per urgència.

Va destacar l’aprovació del contracte de la gestió dels serveis de neteja viària, recollida i residus i la gestió de la Deixalleria, que suposa l’aprovació de l’expedient de contractació i l’obertura de la licitació.

També es va donar compte de la liquidació del pressupost de 2020 i de l’execució pressupostària del primer trimestre, i es va aprovar l’adhesió al Pla LGTBI 2020-2024 i al Pla transversal de polítiques feministes 2021-2025. El mateix amb el protocol en cas d’onada de calor, que té en compte als col·lectius més vulnerables.

D’altra banda, per urgència es va aprovar una modificació de crèdit que servirà, entre d’altres, per iniciar la licitació de les propostes guanyadores dels pressupostos participatius; l’arranjament i compra d’habitatge social; la compra d’una carpa per a la realització d’activitats culturals, el pagament d’una sentència de l’any 2000 i la compra d’un vehicle per a Protecció Civil.

La sessió d’ahir també va aprovar unes bases per a la reactivació econòmica per a empreses i autònoms (ben aviat us informarem de com s’han de sol·licitar) i les bases reguladores per a la concessió de subvencions a entitats sense ànims de lucre que promoguin la participació ciutadana.

Podeu consultar les votacions dels diferents punts de l’ordre del dia al document adjunt i veure la sessió al canal Youtube de Plens municipals Ajuntament de Vallirana (vegeu enllaç).

Darrera actualització: 28.05.2021 | 12:17