Deixalleria: horari especial per recollir la targeta electrònica

Dimecres, 9 de febrer de 2011
Des de la Regidoria de Medi Ambient s’ha establert un nou cap de setmana per poder atendre les sol•licituds de la nova targeta d’utilització de la Deixalleria per a aquelles persones que no puguin passar-la a recollir en l’horari de dies feiners. Serà el cap de setmana del 26 i 27 de febrer en horari de 10 a 14 h Des del passat 1 de febrer és necessari tenir la nova targeta electrònica per poder fer ús de la deixalleria municipal. Aquesta targeta substitueix l’anterior butlletí d’usuari.

Per recollir la nova targeta cal adreçar-se a les dependències de Medi Ambient de l’Ajuntament (passeig dels Horts, 6, primera planta – 93 683 36 05) en horari de dilluns a divendres, de 8.30 a 14.30, i també els dijous a la tarda de 16.30 a 19 h. Per fer-ne la petició cal omplir el formulari de sol•licitud i presentar el darrer rebut de les escombraries.

Per facilitar la demanda de la targeta fora de l’horari establert ja es van obrir les dependències municipals en anteriors caps de setmana. Ara se n’ha establert un altre per donar resposta a tots els usuaris: serà el dissabte 26 i el diumenge 27 de febrer, de 10 a 14 h.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 16:38