Recomanacions del Servei Públic de Consum de Vallirana
En una nova entrega del Servei Públic de Consum de Vallirana sobre recomanacions i precaucions que cal prendre, aquest mes s’incideix en el perill de fraus per a internet i dispositius mòbils. Unes estafes que estan a l’ordre del dia i que creixen i evolucionen constantment.
En el document adjunt teniu alguns dels consells i informacions, però sobretot cal ser molt curosos amb la procedència dels missatges i/o trucades que poden rebre, i sobretot no facilitar les nostres dades per mitjançant telemàtics. Sempre és important validar la font que comunica amb nosaltres, amb moltes ocasions ho podem fer simplement trucant nosaltres a l’entitat bancària, estament públic, empresa... que s’ha posat en contacte amb nosaltres per validar que són ells qui ens ha contactat.
I recordeu, cap entitat financera, empresa o organisme es dirigirà a nosaltres per demanar-nos les nostres dades d’accés, de les quals ja disposa sense necessitat que nosaltres les facilitem
Tots aquests consells també els podreu consultar a la secció del Servei Públic de Consum que hi ha al web. Recordeu que el Servei Públic de Consum de Vallirana està ubicat a l’espai Casa Mestres, al carrer Major 178. Cal demanar prèviament cita, ho podeu fer al telèfon 93.683.22.62 i el correu electrònic: vlrn.consum@vallirana.cat.