Com fer arribar queixes i suggeriments

Dijous, 19 de març de 2015
S’ha donat de baixa el telèfon del Queixa’t 19/03/2015. L’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania diversos canals per fer arribar les seves queixes i suggeriments relacionades amb el municipi. Aquests mitjans per comunicar-se amb l’Ajuntament són la instància amb registre d’entrada a l’Oficina d’Atenció al Ciutadà, la utilització de la tramitació electrònica (SEU-e), el correu electrònic dels diferents departaments, i, des de fa unes setmanes, l’aplicatiu per a dispositius mòbils APP Vallirana en el mòbil que inclou una secció "Queixa't".

Davant el poc ús que es feia del telèfon del Queixa’t, amb l’augment d’utilització de les altres alternatives, i davant també del cost que suposava el manteniment d’una línia telefònica d’aquestes característiques, es va donar de baixa fa unes setmanes.

En el web municipal (www.vallirana.cat) pots accedir a tots els telèfons i correus electrònics de les diferents regidories, així com els dels regidors i l’alcaldessa. També pots accedir a la tramitació electrònica (SEU-e) des del web municipal i fer-hi les teves instàncies, queixes, suggeriments i altres processos administratius.

Finalment, amb l’aplicatiu APP Vallirana en el mòbil, no solament pots enviar qualsevol queixa o suggeriment al moment des del teu telèfon o tauleta, sinó que hi pots adjuntar una fotografia i la seva ubicació. Aquesta aplicació també permet, mitjançant subscripció, rebre les notícies amb avisos en el dispositiu podent seleccionar el tema de les notícies que vols seguir. També es farà servir per fer arribar avisos a la ciutadania en casos que sigui necessari.
Darrera actualització: 26.11.2018 | 17:20