Aigües de Vallirana executa el Pla Anual de Neteja dels dipòsits d’aigua

Dilluns, 8 de novembre de 2010
Amb aquests treballs l’empresa reforça la qualitat sanitària de l’aigua distribuïda al municipi. NOTA DE PREMSA aigües de vallirana:

Aigües de Vallirana, empresa que gestiona l’abastament d’aigua en part del municipi, executarà al llarg del mes de novembre el Pla Anual de Neteja i Desinfecció dels Dipòsits d’Aigua que abasteixen al municipi, en el marc del Programa Sanitari d’Autocontrol i Gestió del Subministrament, en compliment del Reial Decret 140/2003 pel qual s’estableixen els criteris sanitaris de la qualitat d’aigua de consum humà.

La realització d’aquests treballs és important per evitar possibles acumulacions de calç a les parets dels dipòsit i assegurar la qualitat de l’aigua emmagatzemada en aquests, la qual posteriorment és distribuïda a la població de Vallirana.

Durant el mes de novembre es realitzaran els treballs de neteja i desinfecció dels dipòsits d’abastament del municipi de Mas de les Fonts, Muntanya, el Mirador, Can Casas, Soleia, Vallirana Parc I i II, Can Rovira, Solana 1-2, Solana 3, Selva Negra, Can Batlle i Decantador.

Aigües de Vallirana informa, que amb motiu d’aquestes necessàries tasques de neteja dels dipòsits, en alguns casos es veurà obligada a realitzar la suspensió programada del subministrament d’aigua. En tal cas, l’empresa informarà pertinentment dels possibles talls de subministrament derivats dels treballs de neteja a comerços i administradors de les diverses zones afectades.

Tanmateix aconsella als ciutadans que, quan es produeixin aquests talls del servei, vigilin que no es deixin cap aixeta oberta i els recomana que evitin, en la mesura del possible, la utilització de qualsevol electrodomèstic que requereixi aigua per evitar pèrdues innecessàries de cabdal fins que es recuperi la normalitat de l’abastament d’aigua.

Aigües de Vallirana agraeix la comprensió dels veïns i recorda que disposen del Centre d’Atenció al Client–telèfon 902.68.60.62 - 936.83.07.56 - disponible les 24 hores del dia, on seran atesos per a qualsevol aclariment o dubte.


Per a més informació:

Departament de Comunicació
Tel. +34 91 703 65 40
www.aqualia.es
Darrera actualització: 26.11.2018 | 16:27