Es va haver d’aturar per l’alarma sanitària
El nou contracte del servei de control de la vegetació va iniciar les seves feines el desembre de 2019 però va haver d’aturar les feines en el moment que es va decretar l’estat d’alarma per la COVID-19. Una vegada aquest estat d’alarma s’ha acabat el servei comença a recuperar i normalitzar les seves actuacions.
Actualment el servei és fruit d’un contracte plurianual de 4 anys que té com a objectiu minimitzar els efectes negatius del creixement continuat de la vegetació espontània a la via pública. Unes actuacions que ajuden a evitar la generació d’insalubritat, el risc d’incendis i els perjudicis en la circulació viària.
Planificació per arribar a tots els barris
S’ha determinat un ordre d’actuació en els barris del municipi, en concret: Lledoner, Pinatella, Penya Forcada, Pla del Pèlag, Bassioles, Can Julià, Solana, Soleia, Vallirana Parc, Selva Negra, Llibra Casanova, Pinars, Interclub, Mirador, Vall del Sol, Can Rovira, Mas Rovira, Can Batlle, Mas de les Fonts i Zona Industrial.
Entre aquestes actuacions s’intercalaran les dels barris de Les Casetes i el Centre Urbà, en funció de les necessitats que puguin sorgir.
Diverses actuacions
Les feines previstes en aquest servei són: