Es recomana utilitzar el web per fer els tràmits
Amb l’estat d’alarma l’Oficina de Recaptació i Gestió Tributària va haver de suspendre l’atenció presencial a l’oficina de Vallirana. Per poder atendre les demandes de la ciutadania es va informar dels telèfons i correu de la central. Des d’avui dilluns ja s’han habilitat els telèfons i correu de l’Oficina de Vallirana.
Es recomana tanmateix, que per no col·lapsar l’atenció telefònica s’utilitzi el web de l’ORGT de la Diputació per fer els tràmits (www.orgt.diba.cat), on també s’ha habilitat una opció per demanar que ens truquin. També es pot utilitzar el correu electrònic.
L’horari d’atenció telefònica és els dies feiners de 8.30 a 14 h, i els números que estan habilitats són:
Pel que fa al correu electrònic hi ha aquestes dues adreces: orgt.vallirana@diba.cat i orgt.atenciociutadana@diba.cat
Us recordem el calendari fiscal que ha estat modificat amb la voluntat de minimitzar el perjudici econòmic als contribuents i facilitar el compliment de les seves obligacions tributàries.