cercador

ENQUESTA

L'11 de novembre arriba una nova edició de la Passejada Nocturna. Hi participaràs?

Consum

Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC)

Passatge dels Horts, 6 08759 (Vallirana)
Telèfon: 93.683.22.62
Correu electrònic: vln.consum@vallirana.cat
Fax: 93.683.38.17

Horari:
Dimarts de 10.30 a 14 h i dijous de 13 a 15h i de 16.30 a 18.30 h (fins el 15 de setembre horari d’estiu: dijous de 10.30 a 15h)
Dimecres, de 10 a 14h (assessorament clàusules terra)
Últim dijous de mes, 11 a 13h, servei d’orientació jurídica en consum.

Tancat:
Durant el mes d’agost
Dia 21 de setembre per Festa Major de Sant Mateu
Dia 20 de gener per la Festa Major de Sant Sebastià


Descripció:
L’OMIC és el servei municipal d’atenció directa i gratuïta a través del qual totes els ciutadans de la vila poden sol•licitar informació sobre la problemàtica que com a consumidors pugui afectar-los.

Qui pot accedir?
Les persones consumidores o usuàries, ja siguin persones físiques o jurídiques que hagin adquirit, utilitzin o gaudeixin, coma destinataris finals béns, productes o serveis i que tinguin domicili a vallirana.

Tota persona de fora del municipi, sempre que el seu conflicte sigui amb qualsevol empresa situada dins del terme municipal de Vallirana.

Serveis que ofereix
Atenció personalitzada de consultes
Informació general sobre legislació en matèria de consum
Informació i divulgació dels drets dels consumidors
Documentació tècnica
Arxiu legislatiu i normatiu
Anàlisi i tramitació de denúncies, queixes i reclamacions
Mediació entre les parts per a la resolució de determinades qüestions
Derivació de reclamacions i/o denúncies a la Junta Arbitral de Consum o a altres organismes públics.
Informació sobre el sistema Arbitral de Consum.
Campanyes d’informació i orientació als consumidors
Informació sobre inspeccions de consum

Documentació necessària
Consultes: si es vol fer una consulta concreta relacionada amb un document (per exemple un contracte) s’ha de portar.

Reclamacions o denúncies: caldrà adjuntar els documents que puguin aportar proves respecte als fets reclamats o denunciats (full oficial de reclamació(denuncia, tiquet, factura, contracte, rebut, publicitat, etc.)

Quan es pot sol•licitar?
Consultes i denúncies: en qualsevol moment

Reclamacions: abans de presentar una reclamació cal que la persona afectada hagi reclamat prèviament a l’empresa i aporti algún justificant d’aquesta reclamació (full oficial de reclamació, denuncia, núm. d’incidència, etc.)

Idiomes ES |  EN |  FR 

Cercador de Paraules

Carrerer

Guia urbana de Vallirana Anar a la pàgina del carrerer de Vallirana

Destaquem